Helaas kan het gebeuren dat u een klacht heeft of ontevreden bent over een bepaalde gang van zaken bij zorgboerderij “Kei Gezellig”. Het kan zijn dat u vindt dat u niet juist behandeld bent door één van onze medewerkers. We vinden het dan ook heel belangrijk dat u deze klacht met ons deelt. Het is belangrijk dat we deze met de juiste aandacht behandelen om ons zorgaanbod te verbeteren en herhaling te voorkomen.
Er zijn meerdere mogelijkheden beschikbaar om uw klacht kenbaar te maken. U bent altijd vrij om te kiezen welke mogelijkheid u daarvoor gebruikt.
* U kunt ons rechtstreeks benaderen en we spreken dan zo snel mogelijk met u af voor een gesprek hierover. Dit gesprek zal met Mieke Swinkels of Maaike Leenen plaatsvinden.
* U kunt ook onze vertrouwenspersonen benaderen om hier uw klacht mee te bespreken. Dit is:
Chantal van de Ven – Maessen
Tel: 0623271763
* Daarnaast zijn we aangesloten bij het klachtenzorgportaal. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie. Hier kunt u ook rechtstreeks contact mee opnemen en uw klacht kenbaar maken. Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg.
Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl.
Het doel blijft altijd het samen oplossen van uw klacht.Hopelijk heeft u het nooit nodig.